ANTALYA Büyükşehir Belediyesi zabıta ekiplerinin yaptığı denetimlerde insan cildine ve sağlığına zararlı 4 bin 322 sahte parfüme el kondu. Sahte parfümler, imha edilecek. Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri, kent sakinlerinin sağlığı ve huzuru için kent genelinde denetimlerine aralıksız devam ediyor. Zabıta ekiplerinin yaptığı son denetimlerinde kent genelinde sağlıksız ve kontrolsüz imalathanelerde içeriği belli olmayan maddeler kullanılarak üretilen 4 bin 322 sahte parfüme el kondu. Ünlü markaların etiketlerini kullanarak satışı yapılmak istenen ve özellikle yabancı turistleri yanıltarak, halk sağlığını tehdit eden sahte ürünler, gerekli işlemlerin tamamlanmasının ardından imha edilecek. Sahte parfümlerin deri hastalıklarına ve alerjik reaksiyonlara neden olabileceği belirtilirken, denetimlerin artarak devam edeceği ifade edildi. 'SAHTE PARFÜMLER İMHA EDİLECEK'Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı'nda görevli zabıta memuru Ferhat Kara, yaptıkları kontrollerde halk sağlığına zararlı 4 bin 322 imitasyon parfüm yakaladıklarını belirterek, "El koyduğumuz parfümler İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edildi. Gerekli işlemlerin ardından sahte parfümler imha edilecektir. Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıtası olarak halk sağlığını tehdit eden unsurlara karşı çalışmalarımız hız kesmeden devam edecektir" dedi.
Gündem
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 11:45
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 11:45
Büyükşehir zabıtasından sahte parfüme geçit yok
ANTALYA, (DHA)- ANTALYA Büyükşehir Belediyesi zabıta ekiplerinin yaptığı denetimlerde insan cildine ve sağlığına zararlı 4 bin 322 sahte parfüme el kondu
Gündem
24 Haziran 2026 - 11:45
Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 11:45











