- ANTALYA Büyükşehir Belediyesi resmi plakalı belediye otobüsleri, Antray ve nostalji tramvayı, 1 Mayıs İşçi Bayramı'nda ücretsiz yolcu taşıyacak.Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne ait resmi plakalı otobüsler ve raylı sistem araçları Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla 1 Mayıs 2023 Pazartesi günü ücretsiz hizmet verecek. 1 Mayıs Pazartesi günü vatandaşlar Büyükşehir Belediyesi'nin siyah plakalı otobüsleri ile ANTRAY ve nostalji tramvayından ücretsiz yararlanabilecek.
Gündem
Yayınlanma: 28 Nisan 2023 - 11:50
Büyükşehir'e ait toplu ulaşım araçları 1 Mayıs'ta ücretsiz
Gündem
28 Nisan 2023 - 11:50













