ANTALYASPOR taraftar grupları tarafından 'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü gerçekleştirildi. Kulübe iş insanlarının destek olması gerektiğini belirten Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, stadyumdaki her bir koltuk için 50 bin TL bedelle bağış desteği istedi. Antalyaspor Stadı önünden başlayan yürüyüşe, Antalyaspor Kulübü Başkanı Mustafa Ergün, eski başkan Rıza Perçin, yöneticiler ve çok sayıda taraftar katıldı. Cumhuriyet Meydanı'nda konuşma yapan Başkan Mustafa Ergün, kulübün mali sorunlarının aşılması amacıyla başlatılan koltuk kampanyasını duyurdu. Ergün, stadyumdaki 30 bin koltuğun her birinin 50 bin TL bedelle iş insanları ve destekçileri tarafından sahiplenilmesini hedeflediklerini belirtti.
Gündem
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 11:05
'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü
İrem BAŞDAŞANTALYA, (DHA)- ANTALYASPOR taraftar grupları tarafından 'Antalyaspor Sahipsiz Değildir' yürüyüşü gerçekleştirildi
Gündem
24 Haziran 2026 - 11:05














